» Θέματα » Ερωτήσεις Άσκηση μόνιμου μαγνήτη - γιατί είναι αδύνατο;

Άσκηση μόνιμου μαγνήτη - γιατί είναι αδύνατο;

Για άλλη μια φορά, εκπλήσσει το γεγονός ότι η αδελφότητα με μόνιμους μαγνήτες είναι αδύνατη. Ο λόγος είναι ότι το αντικείμενο είναι δύσκολο να σταθεροποιηθεί, είτε θα κάμπτεται, θα επιπλέει ή θα αναστρέφει. Και δεν είναι δύσκολο, είναι καθόλου αδύνατο. Είναι έτσι;
Λοιπόν, καταλαβαίνω εκεί, μια αέναη μηχανή κίνησης είναι αδύνατη, αλλά αυτό που είναι τόσο αδύνατο στην απληστία στις μαγνήτες; Ποιοι είναι οι νόμοι της φυσικής που παραβιάζουν αυτό το φαινόμενο;
Ερώτηση \ θέμα δημοσιεύεται αυτόματα στο κοινωνικό. δίκτυο δικτύου - μείνετε συντονισμένοι για απαντήσεις εκεί:

Κατάλληλο για θέμα

λογοκρισίαευχαρίστησηsecret2απειλήσουννίκηyusun_bespectacled
      shokrespektlolπροβλέπουνκαλωσορίστεkrutoyya_za
      ya_dobryiβοηθόςne_huliganne_othodifludαπαγόρευσηκοντά
10 σχόλια
Περίπου τα ακόλουθα συμβαίνουν. Το βισμούθιο δεν είναι ένα καρφί που συνδέεται με ένα μαγνήτη και ένα μουστάκι, ένας νέος μαγνήτης χαμηλής ισχύος γεννήθηκε. Το βισμούθιο δεν είναι σιδηρομαγνήτης. Επομένως, τοποθετώντας το ανάμεσα σε δύο μαγνήτες, αποκτά μαγνητισμό αυστηρά στη δύναμη και κατεύθυνση του μαγνητικού πεδίου και κρέμεται ακριβώς στο κέντρο μεταξύ των μαγνητών.

Οι επιστήμονες-πειραματιστές γνώριζαν γι 'αυτό σχεδόν τον 18ο αιώνα. Από πού πήραν μπάρες βισμούθιου; Γιατί δεν έχω! xaxa
Το κύριο πράγμα. δεν είχαν μαγνήτες νεοδυμίου, αλλά το βισμούθιο ήταν. Και έχω μαγνήτες νεοδυμίου, αλλά όχι βισμούθιο! xaxa Αυτό είναι άδικο, αλλά θα επαναλάμβανα αυτή την εμπειρία εύκολα.

Και τα χάλια που είδατε με υγρό άζωτο, πιστεύω ότι χρειάστηκε άζωτο εκεί για να δημιουργήσει υπεραγωγιμότητα.
Ο συγγραφέας
και τι ακριβώς συμβαίνει εκεί; Ο τύπος δημιουργεί ένα ακριβές πεδίο καθρέφτη προς το πεδίο ενός μόνιμου μαγνήτη; Το είδα αυτό, αλλά υπήρχαν σκουπίδια που ρίχτηκαν σε υγρό άζωτο
Αλλά το Βισμουθ γνωρίζει πώς να κρεμάσει ανάμεσα σε δύο μαγνήτες και αυτο-κέντρο, δεν θα αφαιρεθεί και δεν θα ελκύεται από τους μαγνήτες. Στο πώς.

Και το Βισμουθ θα φτάσει μέχρι να απομαγνητιστούν αυτοί οι μαγνήτες. Μετά από αυτό θα πέσει στο κάτω μέρος xaxa
Εξαρτάται από το πού και πώς θέλετε να απογειωθείτε.
Και τι σημαίνουν οι μόνιμοι μαγνήτες.
Η εγκατάσταση Roshchin-Godin έχει μόνιμους μαγνήτες.
τα οποία δεν χρειάζονται πηγή ενέργειας για να δημιουργήσουν το μαγνητικό τους πεδίο.
Το αν η ίδια η εγκατάστασή σας ήταν αβέβαιη είναι μια άλλη ερώτηση.
Οι ηλεκτρομαγνήτες απαιτούν πηγή ενέργειας.
Αλλά έχουν κάποια πλεονεκτήματα, αν συνδυάζεται δομικά με την επίδραση της υπεραγωγιμότητας, θα υπάρξει υπερ-πλεονέκτημα.

Ένας μόνιμος μαγνήτης που περιβάλλεται από ισχυρά πεδία που δημιουργούνται τεχνητά ή φυσικά θα αφεθεί επίσης.
Φυσικά, θα χρειαστεί είτε ένα ξεχωριστό σύστημα σταθεροποίησης, είτε μια συγκεκριμένη μορφή μαγνήτη.

DMITRIJ - οι ανακαλύψεις δεν γίνονται από επιστήμονες που γνωρίζουν ότι αυτό είναι αδύνατο, αλλά από ερασιτέχνες που δεν έχουν ιδέα για τους καθιερωμένους και επιστημονικά τεκμηριωμένους περιορισμούς αυτών των ανακαλύψεων.
ξαναχτίσαμε τη φράση λίγο.

Το είχα άρθρο - διαβάστε.
με περισσότερες λεπτομέρειες;
με περισσότερες λεπτομέρειες;
Σε ένα κάθετο ραβδί, δυο μαγνήτες από τα ηχεία, κατά τη λειτουργία απόρριψης, στην κούπα που τα αγόρια απολάμβαναν. Και με τους σύγχρονους μαγνήτες (σαμάριο-κοβάλτιο, είναι ελαφρύ, νεοδύμιο - δεν ξέρω) μπορούν να πετάξουν καθόλου.
Απόσπασμα: R555
... Δεν έχω ένα κομμάτι βισμούθου, αλλιώς θα έδειχνα ....

Και τι ξέρει το βισμουθ;
μόνιμους μαγνήτες, χωρίς ηλεκτρομαγνήτες
Δεν ξέρω ποιος τρόπος, αλλά πιστεύω στην αφαίρεση σε ένα μαγνητικό πεδίο. Δεν έχω ένα κομμάτι βισμούθου, αλλιώς θα το έδειχνα. Μπορείτε να δείτε τη Wikipedia, υπάρχει μια φωτογραφία ενός βατράχου που αιωρείται σε ένα μαγνητικό πεδίο. Και αναφέρεται πόσα δεκάδες Tesla χρειάζονται για αυτό. Λοιπόν, νομίζω ότι κανείς δεν θα αμφισβητήσει την ύπαρξη μαγνητικών αμαξωμάτων. Είναι αλήθεια ότι η αρχή είναι διαφορετική, αλλά και ενδιαφέρουσα.

Ξέρω πώς να κάνω έναν μαγνήτη να κρεμάσει (hover) πάνω από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Έχω ήδη πραγματοποιήσει μερικά παρόμοια πειράματα. Και με επιτυχία.

Ο σπιτικό μου "μαγνητικός ελεγκτής", είναι στην περιοχή και βοήθησε σε τέτοιου είδους πειράματα. Αλλά, τώρα, χρησιμοποιώ πιο προηγμένες τροποποιήσεις. Ονομάζοντάς τους έναν δοκιμαστή είναι κάπως προσβλητικό xaxa