»Χημεία και πειράματα

Χημεία και πειράματα

DIY σταθμός υδρόλυσης για τον καθαρισμό των εξαρτημάτων χάλυβα και ένα καροτσάκι για ένα εργαστήριο

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Σίγουρα πολλοί από εσάς προσπάθησατε να καθαρίσετε τα συνολικά εξαρτήματα από σκουριά ή στοιχεία πολύπλοκου σχήματος και ξέρουν ότι είναι τεράστιο
Διαβάστε περισσότερα

Γεννήτρια από αλουμίνιο και παλιά μπαταρία αυτοκινήτου

Χαιρετισμοί, οι κάτοικοι του site μας! Έχει έρθει ο χειμώνας, έχει γίνει πιο κρύο, και αυτή η παλιά μπαταρία δεν είναι πλέον σε θέση να ξεκινήσει τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Πιθανότατα η μπαταρία έχει χάσει ένα σημαντικό μέρος της χωρητικότητάς της,

DIY πηγή ρεύματος

Χαιρετισμοί, οι κάτοικοι του site μας! Από έτος σε έτος, η παραγωγή πετρελαίου καθίσταται όλο και πιο πολύπλοκη και το καύσιμο που παράγεται από αυτό γίνεται όλο και πιο ακριβά. Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γενικά απειλούν να σταματήσουν

Μέθοδοι επικύρωσης χρυσού

Χαιρετισμοί, οι κάτοικοι του site μας! Αυτό το άρθρο είναι για το χρυσό. Η ιστορία είναι αυτή: ο συγγραφέας του φλογερού τηλεοπτικού σταθμού YouTube αποφάσισε να αγοράσει χρυσό για ... Aliexpress. Το πρώτο πράγμα που έρχεται στο νου είναι το είδος του χρυσού
Διαβάστε περισσότερα

Η επίδραση της τριλινοφωταύγειας, ή πώς να κάνει κρύσταλλα λάμψη

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Στο σχολείο και στις φοιτητικές μέρες, σας έδειξαν διάφορα φυσικά και χημικά πειράματα, αλλά ξέρετε πώς να κάνετε λάμψη κρυστάλλων; Στο
Διαβάστε περισσότερα

Η επίδραση διαφόρων υγρών στο ξύλο

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Σε αυτό το άρθρο, ο συγγραφέας του καναλιού YouTube που μετρά το εργαστήριο αποφασίζει να πραγματοποιήσει μια σειρά πειραμάτων σχετικά με τις επιδράσεις διαφόρων υγρών και

Υγρός ρεοστάτης (πείραμα)

Γεια σε όλους, αρχίζω να διεξάγω μια σειρά πειραμάτων που ήθελα από καιρό να κάνω. Συγκεκριμένα, αυτό το άρθρο θα αφιερωθεί στο πείραμα με ένα υγρό αγωγό και τη δημιουργία ενός ρεοστάτη βασισμένου σε αυτό. Παρόμοια

DIY καπνός χωρίς φωτιά

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Αλλά μπορεί να υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, σε αντίθεση με τις διδασκαλίες της λαϊκής σοφίας; Αυτή η ερώτηση ζητείται συχνά από τα παιδιά. Και η απάντηση είναι ναι! Απλή αντίδραση μεταξύ δύο
Διαβάστε περισσότερα

Το "Storm in a Bottle" είναι μια ενδιαφέρουσα χημική λύση που αλλάζει τη δομή της

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Σε αυτό το άρθρο, ο συγγραφέας του καναλιού YouTube "NightHawkInLight" θα σας πει πώς να κάνετε έναν "δείκτη καταιγίδας" από ένα απλό γυάλινο μπουκάλι και
Διαβάστε περισσότερα

Διαμαγνητικός απαγωγέας από κρυστάλλους βισμούθιου

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Σε αυτό το άρθρο, ο συγγραφέας του καναλιού YouTube "NightHawkInLight" θα σας πει πώς έκανε το levitator. Ίσως ο αναγνώστης θα ενδιαφέρεται να το ξέρει αυτό
Διαβάστε περισσότερα

Ένας απλός τρόπος για την παραγωγή αερίου και άνθρακα από ξύλο

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Σε αυτό το άρθρο, ο συγγραφέας του καναλιού YouTube NightHawkInLight θα σας πει σχετικά με την τεχνολογία παραγωγής αερίου ξύλου. Το αέριο ξύλου έχει μάζα

Σπιτική συνταγή βουτυρών βουτύρου

Γεια σας, αγαπητοί αναγνώστες και κάτοικοι του site μας! Πολλοί από εσάς συχνά ασχολούνται με την επεξεργασία ξύλου. Το τελείωμα της επιφάνειας του προϊόντος είναι εξαιρετικά σημαντικό, επειδή η ποιότητα της επικάλυψης

DIY προϊόντα

Χημικά και φυσικά πειράματα

Εκείνοι που δεν έλειψαν ένα μάθημα στη φυσική και τη χημεία κατά τη διάρκεια των σχολικών τους χρόνων, διατηρούν την αγάπη τους για πειράματα και ζωηρό ενδιαφέρον για διάφορα φυσικοχημικά φαινόμενα μέχρι τα γκρίζα μαλλιά τους.

Ήταν για τέτοιους περίεργους λάτρεις των σκαφών που δημιούργησα το rubric "Χημικά και φυσικά πειράματα". Εδώ, κάθε οπαδός πειραματισμού με αυτοσχέδιες ουσίες και στοιχεία μπορεί να αντλήσει για τον εαυτό του ένα τεράστιο ποσό ιδεών, πειραμάτων και ανακαλύψεων που έγιναν πειραματικά. Πώς να μετατρέψετε την επιθυμητή αντίδραση στη ζωή και να αποκομίσετε πρακτικό όφελος από την πορεία της; Αυτό μπορεί να βρεθεί σε πολλές δημοσιεύσεις.

Διαβάστε περισσότερα